Довгий час вважалося, що скло є частиною автомобіля, яку неможливо відновити. Ми пропонуємо Вам унікальну технологію з відновлювального полірування автомобільного скла.

Які завдання допомагає вирішити технологія полірування автоскла:

1.Усунення подряпин від щіток склоочисника (двірників).

 


2.Усунення подряпин, що з'явилися в результаті зимового очищення скла від снігу та льоду.
3.Усунення матового нальоту на склі. Виникає або після зими через використання неякісних незамерзаючих рідин, або при тривалому обслуговуванні на автомийці, господарі якої заощаджують на матеріалах.
4.Відновлення прозорості скла, підвищення ефекту водовідштовхування, покращення роботи щіток склоочисника та різке підвищення ефективності їх роботи.

Технологія полірування скла досить складна, тому не набула широкого поширення. У зв'язку з цим виникла велика кількість чуток та питань, пов'язаних із цією технологією.

Розглянемо основні з них:

   

1. Відполіроване скло дає сильні спотворення, тому лобове скло полірувати не можна.
Ця думка з'явилася в результаті спроб застосувати до автомобіля технологію полірування звичайного розжареного скла. Наша технологія розроблялася для автоскла і позбавлена ​​цих недоліків.
2. Ефект лінзи з'являється практично завжди і сильно заважає оглядовості. Цей ефект з'являється в результаті усунення дуже глибоких подряпин і не може з'явитися несподівано. Ми завжди попереджаємо клієнта про можливість виникнення ефекту лінзи і ніколи не виполіруємо подряпини такої глибини в зоні, що знаходиться перед очима.
3. Скло помутніє дуже скоро після полірування і його відразу доведеться міняти. Це не чутки, такі випадки дійсно були, коли при поліруванні скла помилково використовувалися принципи та методи шліфування лакофарбового покриття автомобіля.
4. При поліруванні скло сильно нагрівається і може луснути, тому гарантію на його безпеку ніхто не дасть. Ми гарантуємо виконання цієї роботи. Тріщину може спровокувати скол, тому перед початком полірування ми наполягаємо на ремонті. Якщо на склі вже є відремонтовані пошкодження, це не завадить полірування.

Полірування скла Полірування скла

Які пошкодження не зазнають полірування.

1.Глибокі сколи від каміння. Їх неможливо прибрати, проте при повному поліруванні скла дрібні сколи (піскоструминка) зменшуються, їх краї згладжуються, що покращує прозорість і підвищує ефективність роботи склоочисників.
2.Глибокі та пухкі подряпини. Якщо при уважному розгляді подряпини видно, що краї її кришаться, або вона явно промацується, то на лобовому склі таку подряпину прибирати небажано через виникнення ефекту лінзи, а часто й зовсім неможливо.

Профілактика пошкоджень скла або як уникнути неприємностей:

1.Своєчасно (раз на півроку) міняти щітки.
2.При купівлі нових щіток звертати увагу на їхню якість. При покупці оригінальних щіток Ви, можливо, переплатите, але застрахуєте себе від підробок.
3.Без крайньої необхідності не зчищати лід і сніг зі скла за допомогою спеціальних скребків. Навіть дуже якісний скребок не застрахує Вас від подряпин. Прибрати лід зі скла краще за допомогою пічки автомобіля або спец. 4.Якщо на скло у вітряну погоду потрапив пісок, утриматися від використання двірників, або попередньо зберіть пісок вологою ганчіркою.
5.Не економити воду при мийці стекол.
6.Не економити на якості рідин, які Ви додаєте в бочок омивача.
7.З особистого досвіду можемо порадити додавати у воду звичайний автошампунь, він значно пом'якшить та прискорить процес чищення скла.
8.Дуже корисним вважаємо обробку професійними поліролями для скла («антидощ»). Антидощ (гідрофобне покриття скла) різко підвищує зносостійкість скла, покращує оглядовість, полегшує процес чищення скла, у кілька разів зменшує частоту використання склоочисника. На нашому сайті Ви знайдете детальну інформацію про цей засіб.