Безбарвна сучасна технологія з усунення вм'ятин
PDR - новітня розробка, що дозволяє здійснювати ремонтні роботи на кузові машини і за найкоротший термін видаляти вади без застосування фарби, це лише в тому випадку Що при утворенні вм'ятини, фарба на покритті не зіпсувалася. Ця технологічна особливість дбає не тільки про ремонт вашого автомобіля, але й суттєво заощаджує ваш бюджет та дорогоцінний час.

 

Відчутна економія часу


Ремонт здійснюється лише у певному місці, деталі з кузова в цьому випадку не знімаються, і тут час скорочується. На ліквідацію вм'ятини потрібно від 20 хвилин до 2 годин, залежно від характеру пошкодження.

Збереження лакофарбової заводської поверхні
Всі, хто має уявлення і змушений був зіткнутися з необхідністю проведення фарбування, обізнані, що немає жодної впевненості ідеального попадання нової фарби у відтінок кузова, цього не знають навіть умілі автомеханіки. Тому і потрібно фарбувати деталь повністю, щоб заглушити нівелювання відтінків. Природно, в цьому випадку ремонт подорожчає. У системи PDR начисто відсутня цей недолік. Це свідчить про те, що після ліквідації пошкодження у вас є «довічний» імунітет, оскільки в процесі ремонту не застосовуються абразивні матеріали, шпаклювальне оздоблення та нова фарба.
Звичайно, потрібно врахувати, що фарбована машина привертає до себе підвищену увагу багато додаткових питань при її реалізації, і це істотно, відбивається на її кінцевій ціні.

Реальна економія бюджету
Ціна ремонтних робіт впливає на кількість та параметри пошкоджень, від їхньої схильності та свободи доступу до них, і найчастіше, становить половину від суми ремонту звичайним методом.

Часті питання та відповіді

Відповіді на запитання, що часто ставляться

Ст. Від яких факторів залежить час, витрачений на ремонт?

О: Значна економія часу на усунення вад на поверхні за сучасною технологією PDR вважається її головною перевагою перед традиційними способами «жорстоких» робіт. В основному на усунення однієї вм'ятини необхідно 45 хвилин. Тут ще потрібно врахувати час на підготовчий процес машини до ремонтних робіт, це для того щоб мати повну доступність до внутрішнього покриття зони пошкодження.

 

В: Чи має принципову особливість вік та модель авто?

О: Зрозуміло, так. Різні виробники завжди впроваджували різні лаки. Небагато, наприклад, через термін давності через фізичне зношування або потертостей не гарантують відновлення на всі 100%. Але спеціалізовані полірувальні склади, що використовуються в нашій практиці, сприяють отриманню колосального ефекту навіть у безнадійних і проблемних ситуаціях.

В: Які дефекти на корпусі машини ви не усуваєте?

Про: Ми регулярно працюємо за сучасною нано системою безфарбового усунення вм'ятин (PDR), це свідчить про те, якщо заводське покриття не дуже пошкоджене, то в наших силах забезпечити 100% успіх. Глибокі подряпини, великі сколи не гарантують повної реставрації, тому тут застосовуються стандартні лакофарбові роботи. Відповісти на ваше запитання докладніше зможе наш експерт.

В: Чи беретеся ви за усунення глибоких і великих вм'ятин?

О: Наші фахівці беруться за реставрацію і в дуже проблемних випадках. Звичайно, необхідний ретельний попередній огляд авто. У вашому розпорядженні завжди є можливість викликати групу оперативного реагування або підійти до нашого сервісного центру, заздалегідь зв'язавшись по телефону.