Ремонт автоскла Харків - ми займаємося цим більше 20 років.

Упор у нашій роботі завжди робився не тільки на максимально можливу якість, а й на пошук найкращих матеріалів для цієї послуги. Зараз ми з упевненістю можемо сказати, що матеріали, схвалені до застосування на нашому підприємстві, не тільки вважаються одними з найкращих у світі, але й чудово підходять до наших умов експлуатації та клімату.

На нашому СТО проводиться ремонт пошкоджень скла, практично будь-якої складності. Стандартними пошкодженнями вважаються одинарний скол з променями, що виходять від центру удару, ореол або комбінований скол, як на малюнку.

 

Автомобільні стекла більше інших частин автомобіля схильні до впливу зовнішніх факторів, які можуть порушити його цілісність. Залежно від форми, розміру та глибини, пошкодження поділяють на сколи та тріщини.

Ремонт сколів Харків на склі. Такі сколи в основному утворюються при попаданні в скло каменю, шипа чи інших дрібних предметів. Спочатку такі пошкодження лише дратують водія, відволікаючи його увагу від дороги, і псують вигляд автомобіля. Однак при виникненні перепаду температур, нерівномірному навантаженні на автомобіль від такого сколу може утворитися тріщина.

Скіл – це локальна освіта на зовнішньому шарі скла.

За своєю формою скол скла буває: круглий, променеподібний скол скла, комбінований, дроблений скол, подвійний іноді скол буває за формою півмісяцем.

Наша рекомендація - не чекати на появу тріщин, а звернутися на наше СТО і усунути пошкодження. Після ремонту сколи такого типу практично непомітні і вже не становлять небезпеки.

Ремонт автоскла - гарантія 1 рік.

Тріщина – виникає внаслідок удару або внутрішньої напруги та перепаду температури. За формою виділяють вони бувають з розгалуженнями, променеподібні, двосторонні, закруглені та комбіновані.

Що робити, якщо з'явилася тріщина.

Насамперед необхідно спробувати зупинити її поширення:
1.Вимкнути обдування лобового скла т.к. перепад температури найчастіше є причиною поширення тріщини.
2.При русі по розбитій дорозі знизити швидкість до мінімуму, уникати поштовхів і ударів.
3.При русі по пересіченій місцевості уникати скручування кузова. (Пам'ятайте, що в сучасному автомобілі скло вклеюється і відчуває всі навантаження, які відчуває автомобіль.)
4.Якнайшвидше зверніться до ремонтної майстерні. Навіть у суху погоду у тріщину потрапляє бруд, що погано впливає на прозорість після ремонту та може зменшити термін гарантії.

Існує думка, що тріщини на склі завдовжки понад 50 см. ремонтувати недоцільно. Це не так. Сенс ремонту швидше визначається його рентабельністю. У нашій практиці загальна довжина відремонтованих на лобовому склі одного легкового автомобіля тріщин сягала 3 метрів. І все одно сума витрат на ремонт була набагато меншою від вартості лобового скла на цей автомобіль.

Чому я раджу ремонтувати скло відразу?

Ремонт скла потрібно проводити на ранніх стадіях, оскільки можливий ризик розповсюдження тріщин, а це веде до повної заміни. Крім того, за всіма законами фізики, скол або тріщина під час руху транспорту буде блищати, що призведе до зниження видимості водія.